Saturday 12 November 2016

මෙරු දෙවන මුද‍්‍රණය දොරට වැඩිය දා






































දිනය 2016 සැප්තැම්බර් 24
ස්ථානය  බී එම් සී එච් ජාත්‍යන්තර පොත් ප‍්‍රදර්ශනය

       මෙරු නිකුත් වී අවුරුදු 25ක් ඒ වුනත්  මේ පොත නැවත මුද්‍රණය කරගන්න ආසාවක් මට තිබුණා මගේ වාසනාවට මෙරු නවකතාවේ පළමු ප‍්‍රකාශකයන් වන රාජ්‍ය මුද්‍රණ නීතිගත සංස්ථාව නැවත ප‍්‍රකාශන ක්ෂේත‍්‍රයට ඇවිත් ඔවුන් මේ වැඬේට කැමති වීම කොච්චර දෙයක්ද, මේ සඳහා එහි ප‍්‍රකාශන කළමනාකාර මධුරංග නුවන්පි‍්‍රය දැරූ වෙහෙස කොතරම්ද .මධුරංග දක්ෂ යහපත් කෙනෙක් කියලා මං කොළඹ ඉන්න කාලේ ඔහු දන්නා සාහිත්‍ය හා මාධ්‍ය ක්ෂේත‍්‍රයේ බොහෝ දෙනෙක් කිව්වා. එමෙන්ම  මුද්‍රණ නීතිගත සංස්ථාවේ සහාපති රවි කලංසූරිය හා කි‍්‍රයාකාරි අධ්‍යක්ෂ ආදිහෙට්ටි මහත්වරු එහි උන්නතිය අරබයා බොහෝ දේ කරන බවයි ආරංචිය. මං මේ සියලූ තොරතුරු එම ආයතනය බාර නියෝජ්‍ය අමාත්‍ය කරුණාරත්න පරණවිතාන අප හිතවතාටත් දැනුම් දුන්නා. රාජ්‍ය සේවය විනාශ කරන්නට එහි මුදුන් තලයේ වැජඹෙන උදවිය කටයුතු කළ ආකාරය පිළිබඳ මට ඇත්තේ සමීප අත්දැකීම් සමුදායක්. ඒ අතර දක්ෂයින් හමුවුණාම ඔවුන් රැුක ගන්න සුලූවෙන් හෝ යමක් කළ හැකි නම් ලොකු දෙයක්.

      එදා කුඩා උත්සවය මට මහත් සතුටක් ගෙනාවා. උත්සවය මෙහෙය වූයේ මධුරංග. රවි කලංසූරිය මහතා ආදිහෙට්ටි මහතා අපේ නිමල් ඒකනායක අනුරසිරි හෙට්ටිගේ සොයුරන් කතා කළා. මගේ මුල්ම පොතේ ප‍්‍රකාශකයා වූ සේනාරත්න වීරසිංහයනුත් පැමිණීම මගේ සතුට දෙගුණ කළා. මේ උත්සවය ගැන පමණක් නොව පොතේ ප‍්‍රකාශනය ගැන පවා කිව නොහැකි තරම් මහන්සි වූයේ කුසල් සමරවික‍්‍රම සොයුරාය.

       ඒ ආකාරයට එදා පැමිණ උදව් කළ අපව දිරිමත් කළ සියල්ලට මගේ පමා වූ ස්තුතිය පිරිනමමි.
    මේ පොතේ කවරයට  මීට වසර 25කට පෙර හොඳම කවරයට හිමි රාජ්‍ය සම්මානය හිමිවූණි .එය නිර්මාණය කළේ පි‍්‍රයන්ජන් සුරේෂ් සොයුරාය. එදා ඒ කවරයට පාදක වූ ඡුායාරූපය ගනු ලැබුවේ ප‍්‍රවීන ඡුායාරූප ශිල්පි හෙන්රි රාජකරුණා ශූරීන්ය. ඒ ඡුායාරූපය ඇසුරෙන් මෙරු දෙවන මුද්‍රණය සඳහා කවරය නිර්මාණය කරනු ලැබුයේ සමන්ත ගමගේ සොයුරාය.
      එදා දොරට වැඩුමේ මේ පළවන ඡුායාරූප අයිතිය කුසල් සමරවික‍්‍රම සතුය.
      නිර්මාණයක් වුව සමූහ කි‍්‍රයාදාමයක් වන්නේ මෙලෙස නොවන්නේද?  

No comments:

Post a Comment