Sunday 15 April 2018

තුමිදු

තුමිදුගේ පියා මගේ මිත්‍රයෙකු විය. ජයසේන දොඩන්තැන්නයන් සිය පුත් තුමිදු ගැන එක්දහස් නවසිය අනූහය වගේ කාලයක මහත් ආඩම්බරයෙන් කතාකළ බව මට මතකය. පිය සිහින සැබෑ කළ පුතෙකු ලෙස තුමිදු හැඳින්විය හැකිය. මේ තුමිඳු මට හමු වු පළමු අවස්ථාවයි. ඒ මගේ නවකතාව 'වලාකුළු බැම්ම' ඇසුරින් තැනෙන සිනමා පටයේ මුහුරත් උළෙල දාය. (දිනය 2018 මාර්තු 14) එදා මම තාත්තා හා මගේ ඇසුර ගැන තුමිදු හා කතා බස් කෙළෙමි. ඊට දින දෙකකට පසුව මම රාජකීය අාසියාතික සමිතියේ සමුළුවකට සහභාගි වුනෙමි. මම විශ්වාෂ කරන පරිදි ලංකාවේ අදටත් පවතින විද්වත්ම සංගමය රාජකීය ආසියාතික සංගමයයි. එදා එක් පර්යේෂණ පත්‍රිකාවක් ඉදිරිපත් කළේ තුමිදුය. තුමිදු පිය සිහින සැබෑ කළ දයාබර පුතෙකු ලෙස හැඳින්වීම නිවැරදි නොවේද?


3 comments:

  1. ඉතිහාසය ගැන හදාරන්න හොඳ සහ සංවිධානාත්මක පුස්තකාලයක් තියෙන්නෙ RAS

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete